28 Ekim 2014 Salı

social media you're doing it wrong

sosyal medya iletişimi biraz bozuk bir şey değil mi?

birinin bir yere kendisiyle ilgili bir şey yazması otomatik olarak tepki görmek için yazması anlamına geliyor bana göre. fakat kişinin kendisiyle ilgili yazdığı şeye tepki versen "ay bu da bana yazdı" olarak anlaşılmasına iddia oran bile açmıyor. ya da benim niyetim bozuk bilemiyorum.

açıktan noldu bi şey oldu desen, bu buna yazıyor olur. dm'den desen bu da benim her yazdığıma bi şey diyor olur. iletişim kuralım diye giriyoruz ama iletişim kurmamak için takla atıyoruz. çünkü sınır olmadığını varsayarak hareket ettiğimizde duvara tosluyoruz genelde. yine de çok da güzel iyi anlaşabildiğim insanlara var, yetiyor onlar sağolsunlar.

bi de bu sosyal medya dedikleri gavurun mediocrity dediği şeye övgü gibi yav resmen. herkes her zaman aynı şeyleri yazıp duruyor, buradan marjinallik beklemek aptallık ama yine de herkesin bu kadar ortalama olması ve bunu vasata çekmekten hicap duymaması üzücü.

bu mevzudan ayrı bi de hiç sike sürülmeyecek bir fikri akılsızın birinin yazıp,  sonra üstüne yüzlerce insanın bu en gereksiz mevzu üzerine sayfalarca konuşması, tartışması var. 5 para etmeyecek fikir tartışılıp o kadar büyüyor ki yazan insan, şişen egosu sonucu uçmaya başlıyor. don't feed the troll out don't feed the akılsız in.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder