11 Şubat 2010 Perşembe

niteliksiz bilgi


zırva diye bi yemek varmış görsel ararken karşıma çıktı.kastamonu yöresine aitmiş, nişasta ve lohusa şekerinden yapılıyomuş. ama bunun konumuzla bi ilgisi yok aslında.

her yazdığım şey olmasa da genel olarak sürekli zırvaladığımı düşünüyorum şu sıra, çünkülüm biri bana bi şey sorunca sonsuza değin bi şeyler anlatıp duruyorum. uzatıyorum da uzatıyorum. bi konu tabiki derinlemesine uzun uzadıya tartışılabilir de ben pek öyle yapmıyorum ilk önce söyleyeceğimi söylüyorum ardından da bi dolu gereksiz saçma şeyler anlatıyorum. maruz kalan insanların bi kısmı isyan ediyo bi kısmı sessiz kalma hakkını kullanıyo ama bi noktada artık ben de zırvaladığımı farkediyorum. eskiden pek farkedemiyodum kafa bikbiklemeye devam ediyodum neyseki kendimi bazı bazı durdurabiliyorum. iyi oluyo ama bazen de dayanamayıp yazıyorum. ahan yine yazdım.

rapor kafası anca bu kadar toplayabildim. madem toplayamayacaktım niye yazdım?
seviyorum desem yeridir.

gözlerinin ustasıyım zırvalamaların ustasıyım.

ben tam bunları yazarken yu kent olveys vaç yu vant çalıyordu, n'alaka?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder