26 Aralık 2012 Çarşamba

bir stalker'ın günlügünden notlar gibi ama alakası yok

tanıyıp tanımadığımdan emin olmadığım biriyle iletişim kurmak durumunda kalınca duyduğum rahatsızlığı tarif etmem mümkün değil. bu durum yüz yüzeyken olsa kolay. ya sizi bir yerden tanıyorum ama nereden diye muhabbete girersin ve bir şekilde anlarsın karşındakinin kim olduğunu. bir de bunun sosyal ağ versiyonu var biraz daha değişik ve kesinlikle daha gıcık. o da şöyle, insanlar genelde birden fazla sosyal platform kullanıyorlar, en azından benim çevremdekiler öyle. ve genelde de her sosyal ağ için ayrı nick seçmektense bir nick tercih edip onu bütün ağlarda kullanıyorlar. ya da farklı bir nick kullanmış olsalar bile profil fotoğrafları ortak olabiliyor ya da en kötü ihtimalle sosyal ağları birbirine bağlayabiliyorlar, birinde diğerinin linkini bulmak ve o hesabın kime ait olduğunu anlamak kolay oluyor. fakat bi de bu işi böyle yapmayanlar var ki o çok kötü. ne profil fotoğrafı aynı, ne nick aynı, ne de link var. belki başka bir yerden tanıyorsunuz o insanı ama o insanın o olduğunu bilemiyorsunuz. çok iğrenç değil mi? ben aşırı rahatsız oluyorum böyle olunca. bu da sürekli başıma gelen bir şey değil ama yine de nadiren de olsa rastlıyorum. tanımadığım insanla muhabbet ederken zerre rahatsız olmuyorum da tanıyıp tanımadığımdan emin olmadığım biriyle konuşurken aşırı rahatsız oluyorum. kimsin la sen diye sorasım geliyor ama hanımefendi çizgimden çıkmıyorum. sadjkfaskdjf yerseniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder