25 Şubat 2013 Pazartesi

insanity workout yaparken neler yedim.

Juniper isimli bir arkadaş insanity yazılarımı okuyup neler yiyip yemediğimi merak etmiş ona istinaden bu yazıyı şey ettim.

öncelikle neler yemedim ki demek istiyorum askdjaskfjsaf. sonralıkla yazdıklarımın en az bir kişinin işine yaramış olmasına çok sevindim. eheh. hasta olup ara vermen baya kötü olmuş ama önemli değil, iyileşince devam edersin. iyileştikten sonra spora başladığın ilk birkaç gün de yine zorlanırsın diye tahmin ediyorum, hareketleri çok kasmadan yap, moralin bozulmasın. zamanla performansın alıp yürüyecek zaten. :)


yemek konusuna gelecek olursak; ben haziran ayından beri dukan rejimini yapıyorum ve bu sıralar kilo sabitleme döneminin rejimini yapmam gerekiyordu. ve fakat ben rejimin dışına çıktım baya bi ama insanity sayesinde kilo almadım bu zamana kadar. bu rejim için ayrıca bir rejim işine girmedim.

sen kilo vermek istiyorsan genel olarak şunları tavsiye edebilirim;

her türlü şekerden [her türlü nişastalı gıda(patates, makarna, bulgur, pirinç, mercimek, bezelye),  beyaz unla yapılmış her şey] uzak durman lazım. çünkü vücut spor sırasında enerji harcarken önce karbonhidratları harcıyor bu tarz karbonhidratları tüketmezsen spor sayesinde direk yağ yakmaya başlıyosun. spor öncesi yoğurt yemek spor esnasında performansı arttırıyor. spor sonrası biraz meyve yersen o da kan şekerini düzenliyor.

insanity'nin ayrıca bir rejimi var aslında, ben o listeye de baktım fakat ölçüler ve tüketilen şeyler tamamen amerikan kültürüne ait olduğu için, kendi rejimime de ters olduğu için onu uygulama gereği hissetmedim. o rejime ulaşmak istersen; tık tık.

söyleyeceklerim bu kadar.

kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder