20 Şubat 2013 Çarşamba

insanity workout 7. hafta

merhaba.

sağ salim 7. haftayı da bitirdik çok şükür. bu hafta bir gün recovery week haftasının videosu vardı. videodaki hareketler ikinci aya göre baya hafif ama ben recovery week döneminde bu videodaki hareketlerin hepsini yapamamıştım. ikinci ayın videolarını iki hafta aksatmadan yapıp bir gün bu videoyu yapınca arada epik bir fark olduğunu gördüm. recovery week videosunu baştan sona kadar tastamam yaptım. çok da iyi güzel oldu.

ve fakat geçen cumadan beri ayılar gibi yediğim için geçen hafta verdiğim yarım kiloyu geri aldım. velhasıl başa sarmış oldum. bi de dün Gökçe geldi almanyalardan. Nisan'ın 15'ine kadar kalacak burada. Dolayısıyla ben de rejim planlarımı değiştirdim. Gökçe gidene kadar kafama göre takılcam. Normalde haftada bir gün saf protein günü yapıyordum, fırsat yaratabilirsem aralarda boşluk olmak kaydıyla haftada 2-3 gün saf protein rejimi yapıcam, dışarlarda gezerken de istediğimi yicem. insanity ve saf protein günleri sayesinde de kilo almamaya çalışıcam. bi de rejimimin olmazsa olmazı yulaf kepeğini bıraktım geçen hafta, deneme amaçlı. bu yulaf kepeği dediğimiz nane saf karbonhidrat oluyor. kilo verme dönemindeyken herhangi bir karbonhidrat kaynağım olmadığı için vücuduma lazım olan karbonhidratı bununla karşılıyordum. ama şimdi biraz nişasta biraz da ekmek yeme hakkım var dolayısıyla yulaf kepeğini yiyerek fazladan karbonhidrat yüklendiğimi düşünüyorum. o yüzden de kilo almada veya vermede bir fark olacak mı diye bıraktım yulaf kepeğini. nisan ortasına kadar da başlamayı düşünmüyorum. önümüzdeki iki üç hafta içerisinde hızla kilo alacak olursam ancak öyle geri dönerim. insanity sayesinde yememem gerekenleri yediğim halde kilo almamış oldum. e hiç yoktan iyi.

önümüzdeki hafta insanity'nin son haftası. bu ikinci ay baya zorladı. ikinci ay bittikten sonra başa sarıcam fakat nisan'da rejime başlayana kadar ilk ay videolarını yapcam sadece. rejime başlayınca 2. ay videolarına geçicem.

haftaya son kez görüşmek üzere. ciao.

1 yorum:

  1. merhabalar, böyle bi yazı dizisi yayımlaman çok iyi olmuş ben de videoları almıştım kuzenimden ama program yoktu, allah ne verdiyse girşecektim ama internetten aratınca hem programı buldum hem yazılarını :) yalnız ben başladıktan sonra seninkinden daha büyük bir aksilik oldu: ilk haftadan sonra terli dışarı çıktığım için baya sağlam hasta oldum, sonrasında 2 gün yapmaya çalıştım ama iyice kötüye gidince bıraktım. şimdi nerdeyse tamamen iyileştim, yarın 2. haftanın programıyla devam edeceğim :)
    ilk hafta hissettikerim aynen yazdıklarındı bu arada, yalnız bende mide bulantısı olmadı, yamakten en az 1 saat sonra başlamaya özen gösteriyorum sadece...
    bir ricam var; biraz araştırdım ama hala elimde çok bilgi yok, spor sonrası,öncesi,hatta bütün 9 hafta boyunca beslenmene ne şekillerde dikkat ediyorsun, neler ekledin/çıkardın tarzında bir yazı ile bilgilerini paylaşırmısın?
    iyi insanityler :)

    YanıtlaSil