15 Ocak 2013 Salı

insanity workout 2. hafta


merhabalar.

insanity'de ikinci haftayı da bitirmiş bulunmaktayım. bu hafta benim ihmalkarlığım yüzünden ufak bir kaza oldu ama onun dışında her şey yolunda gitti. bugün ikinci fit-testi yaptım. bir önceki haftanın skorlarını yazdığım kağıdı fit-testin sonuna kadar olduğu yerden çıkarmadım ve bir önceki skorlarıma bakmadım, sayıları görüp kendimi daha fazlasını yapmaya şartlandırmamak için. ona rağmen skorlarım bir öncekinden yüksek çıktı. bir de hareketleri daha düzgün yapabildim. kondisyonum gün geçtikçe artıyor, çoğhoş.

ufak kazayı da anlatayım, ben yaptım siz yapmayın efenim. perşembe günleri benim kilo koruma rejimime göre protein günü. uzun zamandır bu perşembe günleri genelde evde oluyorum ve yatar/yuvarlanır pozisyonda oluyorum. bu hafta bir de regl dönemine denk geldi, iyice enerji koruma programına soktum kendimi, yattım yuvarlandım. sadece protein tüketmek zorunda olduğum için de yediğim şeyler baya az oluyor. porsiyon sınırlamam yok ama ben hiçbir şeyi çok tüketmek istemediğim için perşembe günlerini genelde 2-3 küçük öğünle geçiriyorum. geçtiğimiz perşembe günü de sabah 10 gibi peynir ve yumurtadan oluşan kahvaltımı yaptım, sonra bir şeyler izlemeye daldım. akşam üzeri 4'e kadar su içmek dışında hiçbir şey tüketmedim. normalde yaptığım bir şey değildir ama nedense o gün böyle denk geldi. karnım acıkmıştı aslında ama üşendim yemek yemeye. sonra da yemek yersem sporu yapmak için en az iki saat daha beklemem gerekecekti. kendimi iyi hissettiğim için ve yemek yiyip beklemek istemediğim için spor yapmaya karar verdim.

10 dakika ısınma ve 5 dakika stretchingin son bir dakikasına kadar bir sorun yoktu. fakat stretchingin son dakikasında başım dönmeye, gözlerim kararmaya başladı. birkaç saniye sonra da etrafımdaki sesleri duymamaya başladım. bayılacağımı fark edince koltuğa oturdum, nefesime odaklandım, anneme ayakkabılarımı çıkartıp bacaklarımın altına yastık koyarak ayaklarımı yükselttim. birkaç dakika sonra her şey yoluna girdi. 10 dakika sonra da süt içtim, daha sonra yemek yedim biraz. tamamen düzeldim. fakat spora geri dönemedim maalesef.

velhasıl diyeceğim o ki, insanityi yaptığınız süre boyunca kendinizi çok uzun süreler aç bırakmayın. tok olmayın ama aç da olmayın kesinlikle.

bunun dışında, hamlama gibi bir sorunum yok artık, ilk haftanın 4. günü itibari ile çok çok azalmıştı zaten ama ikinci hafta itibari ile hiçbir şeyim kalmadı. hareketleri yaparken de çok daha az mola alıyorum artık. şınav pozisyonundaki hareketlerde daha uzun süreler harekete iştirak ediyorum.

kilo vermemiş olmama rağmen bel ve basen bölgesinde birer santim incelme mevcut. uzun vadede hareketleri daha fazla ve daha düzgün yaptıkça yediklerimi de iyice düzenledikçe ayda 2 kilodan fazla olmayacak şekilde kilo kaybı da bekliyorum. inandık olacak inşallah.

insanity çok güzel gelsenize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder