22 Ocak 2013 Salı

insanity workout 3. hafta

ay miriba.

kondüsyon aldı başını gidiyor dostlar. insanity'e ilk başladığımda 10 dakikalık ısınma bölümünün ikinci dakikası itibariyle dilim dışarı sarkıyordu. ısınmayı zar zor bitirip videodakiler 30 saniye mola alırken ben 1,5-2 dakika mola alıyordum. şimdi ısınmanın 9. dakikasında anca yorulmaya başlıyorum ve videodakilerden daha fazla mola almıyorum. ısınmadan sonraki 5 dakikalık esnetme bölümünde bazı yerlerde belli bir pozisyonda beklemek gerekiyor ben o beklemeleri yapamıyordum, bırakıyordum. şimdi onları da yapıyorum. şınav pozisyonundaki tüm hareketleri hala yapamıyorum ama yapabildiğim kadarında hareketi tam olarak yapıyorum yarım yamalak değil.

baya zorlayıcı bir spor olmasıyla hiçbir sorunum yok. şu ana kadar üstesinden gelemediğim tek bir sorunum var o da mide bulantısı. hala neden midemin bulandığını çözemedim. her zaman bulanmıyor ama bazı günler bulanıyor ve çok rahatsız edici oluyor. bununla ilgili hala denemeler yapıyorum. spora başlamadan 2 saat öncesine kadar bir şey yemiyordum ilk başlarda ama şimdi değiştirdim bunu. çünkü iki saat bir şey yemeyince enerjim çok düşük oluyor spordan yeteri kadar verim alamıyorum. süreyi 1 saate çektim. ama 1 saat öncesine kadar yediklerimin miktarları oldukça az. 20-25 gram light çikolata ya da yarım meyve gibi ufak tefek şeyler tüketiyorum. böyle ufak şeyler bile bazen spor esnasında mide bulantısına sebep olabiliyor. yediğim şeyi her gün değiştirip denemeler yapıyorum. bugün mesela yulaf kepeğinden poğaça ile peynir yedim. bu mide bulantısı yaptı. belki yediklerimin üzerinden yeterince zaman geçmeden spora giriştim, bilemiyorum. bu mide bulantılarının sebebini bulursam şey ederim, neyse.

ondan sonracıma hala kilo kaybı olmadı. niye kilo vermediğimi biliyorum zira yememem gereken şeyleri yiyorum, neyse ki bu spor sayesinde kilo almıyorum. şimdilik buna odaklanmış durumdayım. 6 kilo daha vermek istiyorum ama yemek yemeyi aşırı seven biri olarak son 6 ayımı bir sürü şeyi yemeden geçirdiğim için şu anda psikolojik olarak kendimi yemek konusunda kısıtlayabilecek kadar sağlam hissetmiyorum. 15 nisana kadar kilo korumaya odaklanıcam. 15 nisandan sonra vermek istediğim kilolar için bir program yapıcam kendime.

her ne kadar kilo veremiyor olsam da incelmeye devam ediyorum bu arada. neredeyse haftada 1 santim incelme söz konusu, eh hiç yoktan iyi.

bi de ben insanity'e başlarken 63 günlük programı bir kere yapıp sonra daha hafif bi sporla devam ederim ya da yürürüm diye düşünüyodum ama sanırım 63 günlük programlar halinde buna devam edicem, zor ama çok hoşuma gidiyor. ne bileyim.

bu şekil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder