29 Ocak 2013 Salı

insanity workout 4. hafta

hello again.

insanity work out'un ilk ayını bitirmiş bulunmaktayım. bu hafta ikinci aya balıklama atlamıyoruz ve  recovery week dediğimiz ara bir dönemden geçiyoruz. geçen cuma yürürken ayağımı burktuğum(fark etmedim sonradan  çıktı acısı) için bu haftanın hafif egzersizli geçecek olması benim açımdan şans oldu. gerçi ilk burktuğuım gün umursamadım ve cuma-cumartesi-pazar egzersizlerini yaptım. pazartesi günü de hayvani bir kahvaltı yaptığım için (bunu ayrıca muhakkak yazıcam) 7-8 km hafif tempoda yürüdüm. eve gelince de babayı aldığımı fark ettim. bir iki güne toparlarım diye düşünüyorum.

ilk ayın genel bir özetini geçeyim diycem ama aslında daha önce yazdığım 3 yazıda da hep aynı şeylerden bahsettim ondan ötürü tekrar etmicem bir daha. kondüsyonum sürekli artıyor kendime güvenim de aynı şekilde. mide bulantısı işini de çözdüm, spordan 1,5 saat önce muhakkak bir şey yiyorum, yulaf kepeği olur, sebze yemeği olur. spor sırasında rahatsızlık hissetmiyorum artık.

bu ara haftanın videosu oldukça hafif. fakat ikinci ayın ilk videosunu seyrettim de baya tırstım. zira ilk aya göre ikinci ayın videoları 20 dakika (YİRMİ) dakika daha uzun(oha aq). ısınma hareketleri bile baya saykodelik. şınav pozisyonunda sağa sola zıplar mı la insan diye baktım durdum(mantık kurallarına aykı di mi  şınav ve zıplamak sakjflkdfj). gerçi ilk ay için de buna benzer bir şey olmuştu. süreye değil ama hareketlere çok takılmıştım. şimdi de süreye takıldım, sanki 1 saat boyunca hareketleri yapamacakmışım gibi geliyor. ama muhtemelen uygulamada öyle olmayacak, paşa paşa yapıcam o hareketleri.

ikinci aydan beklentim bayağı yüksek. sağlık koçum(eheh) Mustafa sağolsun çok destek oluyor bana. bi sürü yiyecek içecek listeledi bana. neleri nelerle yiyebileceğim hakkında fikir verdi. spor öncesi ve sonrası üzerine de konuştuk baya. onun desteği benim de gayretimle ikinci ayın da altından başarıyla kalkacağım diye umuyorum.

ilk ay hem insanitye alışmayı  hem de ağır bir rejim döneminden çıkmış olmayı bahane ederek yememem gereken birçok şey yedim. ikinci ay sadece yemek zorunda olduklarımı yiyip, spora harfiyen uyucam. bunu da buraya özellikle yazıyorum ki caymayayım. bu sayede kilo da vereceğime inanıyorum. hadi inş.

bu ay yeni olarak bi de ayakkabı mevzusu var. rengi ve numarası kalmadığı için yarı fiyata güzel bir ayakkabı buldum[fakirlik:( ]. haftaya onunla da ilgili bildirim yaparım. kendisinden çok umutluyum.

burayı insanity journalı olarak kullanmam çok iyi oldu. zira eğer buraya yazmasaydım belki de ilk haftadan bırakıp daha hafif bir programa geçebilirdim. bi de Sine'ye "ben yazdığın şeyi anlamıyorum ama yine de okuyorum" dediği için teşekkür ederim. birisinin buraya yazdıklarımı okuması göründüğünden de kıymetli.

bir sonraki yazı ikinci ayın ilk haftasının ardından gelecek. felç olmaz da yazarım inşallahaskfdjsf.

ciao.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder