29 Ocak 2013 Salı

kalbim Van'da kaldı.

dün sabaha kadar "bu van kahvaltı salonlarının olayı ne yææ" diyen bir insandım(her boka burun kıvırmakta üstüme yok). fakat dün kahvaltıyla tanışınca "hayatta yemek yemeye dair her anlamda tatmin oldum, hayatımın bundan sonraki döneminde yemeğe dair herhangi bir beklentim yok" kafasına ulaştım. olm bence az bile bahsediliyor bu kahvaltı salonlarından ya. böyle bir kahvaltı yok. ben son 7 ayda bu kahvaltıda yediğimden daha az şey yemişimdir ha. öyle bi yemek yani. ayılığımdan taviz vermedim. pişman değilim. yine olsa yine yaparım. siz de gidin yiyin bu nimetlerden faydalanın.

kahvaltı normal kahvaltılardan epey farklı. normal kahvaltılarda olabilecek zeytin, peynir, bal, kaymak, tahin-pekmez, domates salatalık dışında yöresel birkaç bir şey var biri kavut biri de yumurta ve unla yapılan mahluka mıydı tam ismini hatırlamıyorum bi şey. ikisi de yemesek de olur klasmanında ama neticede değişik şeyler. ondan sonracıma bi de bal kaymak ve antep fıstığını bi tabakta bi araya getirmişler onu da beğendim ben baya da yedim. beşiktaş maçı şerefine ortaya menemen de söyledik askfjdsalf. o da iyiydi. fındık-fıstık filan da vardı bi de yeşillik vardı. ya çok güzeldi be. lsdkflksdf

bi de ekmek çok güzeldi, hem normal pide gibi olan ekmekten hem de kete vardı. kete ekmeğin aynısı tek farkı yağla yoğruluyor. annem pek güzel yapar kendisini, aşina olduğum için bayılarak yedim. hiç yememiş insanlar için de değişik bi lezzet.

mekana gelecek olursak, kahvaltı salonu olduğu için kimse bi an önce yiyin kalkın diye sizin gözünüzün içine bakmıyor, rahat rahat kahvaltı yapıyosunuz. istediğiniz kadar çay içebiliyosunuz. kahvaltıdan sonra kahve de ikram ediyolar. ya çok şahane bi olay gerçekten. (delirmiş)

bizim gittiğimiz yer Van'daki bir kahvaltı salonun bayisi, belki o yüzden hizmet bu kadar iyiydi. her kahvaltı salonu bu ayarda mı bilemiyorum. bizim gittiğimiz bahçeli 4. caddede. Ankara'da olan varsa gitsin yisin, hatta beni de çağırsın asdkfjsakjf.

Ankara'da ortalama bir kahvaltı 15-20 lira civarında oluyor genelde. 8-10 liraya da kahvaltı bulmak mümkün tabii ama ya kahvaltı tabağı kötü oluyor ya da çay sınırlaması oluyor 1-2 bardak gibi, öyle kahvaltı yapacağına hiç yapma daha iyi. burası kişi başı 25 lira civarında tutuyor, ki verdiğiniz paraya gerçekten değiyor. her hafta ya da her gün gidilebilecek bir yer olmadığı için 40 yılın başı arkadaşlarınızla yapacağınız bir kahvaltı için fiyatı oldukça makul.

ben ayı gibi yediğim için kahvaltının üstüne 1,5 saat kadar yürüdüm baya iyi geldi mideme, akşam 7'ye kadar da su hariç ağzıma tek lokma koymadım. kahvaltının hakkını verdim diye düşünüyorum. 

yine gidelim, yine yiyelim. ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder