1 Ocak 2013 Salı

new mi year?




aklımda 2012 ile ilgili minik minik notlar var, toparlayabilirsem yazmak istiyorum buraya.


* 2012 kötünün iyisi bir yıl oldu. dönüp bakınca yaşadıklarım, yaptıklarım, başardığım şeyler önceki 5 yıldakilerden çok daha fazlaydı.

*ankarada bundan önce hiç bu kadar gezip, yiyip, içmemiştim. special thanks to Gökçe.

*haziran ayında 4-5 günlüğüne istanbul'a gittim, daha önce online muhabbet ettiğim insanlarla yüzyüze görüştüm. ilk defa nikah şahitliği yaptım. kendimle ilgili radikal kararlar aldım.

*başıma gelen iyi veya kötü görünen hiçbir şeye iyi ya da kötü anlam yüklemedim, kategorize etmedim, etiketlemedim. başıma gelen şeyleri başıma gelmiş şeyler olarak düşündüm. uzun vadede iyi görünenlerin kötüye, kötü görünenlerin ise iyiye döndüğüne şahit oldum.

*birçok yazarla yeni tanıştım, çokça türk edebiyatına daldım. muhteşem yazarlar tanıdım.

*4 farklı kız arkadaşımın hayatında muazzam değişiklikler oldu, hepsine ayrı ayrı sevindim.

*yüz yüze yeni görüşmeye başladığım birkaç insanı çok sevdim.

*biraz eksildim, pek çoğalmadım.

*çok güzel hediyeler aldım, mutlu ettiğine inandığım hediyeler verdim.

*Gökçe sayesinde Doctor Who izlemeye başladım. David Tennant ve Matt Smith ile tanıştım. ikisini ayrı ayrı çok sevdim. hatta erkek cinsiyle ilgili tüm iyi hislerimi bu ikisine paylaştırdım.

*BBC serileri ile kafayı bozdum, çok da iyi güzel oldu.

*aylaklık yapmayı öğrendim.

*sokakta tek başıma iyi vakit geçirmeyi öğrendim.

*kilometreler boyu yürümeyi, havanın ve şehrin tadını çıkarmayı öğrendim.

*Dil-Tarih'i daha çok benimsedim. benim okulum diyebildim içtenlikle.

*daha tahammülsüz biri oldum. ortamdan/muhabbetten sıkıldığımı ifade etmekten çekinmedim.

*31 aralık gecesi iki farklı insandan "doktorlu yıllar" temalı yeni yıl dileği aldım. best new year wish ever oldular benim için.

* 3 farklı insanın doctor who temalı şeyler gördüklerinde bana haber verme motivasyonunda olduklarını gördüm. çok güzel bir duyguymuş, çok sevdim bu duyguyu.

*yıl içinde en çok mumford and sons, feist, bombay bcycle club ve kings of leon dinledim. hepsi ayrı ayrı harikalar.

2013 için to-do ve wishlist karması bir liste hazırladım.  yaptığım ya da aldığım şeylerin yanına tarihiyle birlikte not alıcam, sonra da yıl sonunda burada yayınlamak istiyorum. kıfsmet.

2 yorum:

  1. bu arada faalsin nazar değmesin. ben de geçen doctor who ile ilgili bi' şey gördüm de biraz benim meslekle ilgili olduğundan başkasının pek ilgisini çekmeyeceğini düşündüm. ama madem lafı geçti paylaşayım eheh. http://www.youtube.com/watch?v=dUBxHd3bMhg&feature=youtu.be

    YanıtlaSil
  2. sizin gibi edebi eserler veremiyoruz anca böyle bikbik. :)

    esas video harikaymış, çok aşırı beğendim adam tardisi bana versin ya, yenisini yapsın kendisine. çok teşekkür ederim paylaştığın için. ÇOKZEL YA ALLAM. ^-^

    YanıtlaSil