13 Şubat 2013 Çarşamba

insanity workout 6. hafta

hello!

felç olmazsam insanity'nin ikinci ayının ilk haftasının nasıl geçtiğini yazarım demiştim en son. felç olmadım çok şükür hatta kollarım dışında hamlama dahi olmadı. bu sporu 5 haftadır yapıyor olmama rağmen hamlayabileceğimi düşünmem anormal gelebilir ama hareketler gerçekten anormal. bu yüzden de kondüsyonum yüksek olsa da ikinci ayın videoları gerek süresinin uzunluğu gerek anormal hareketleriyle gözümü epey korkutmuştu ama sporu yaparken ciddi bir sorunla karşılaşmadım.

ilk hafta biraz hareketlere alışma süreyi kabullenme şeklinde geçti aslında. bir önceki aya göre daha dayanıklıyım ama dizlere abandığımız çok fazla hareket var bu yüzden dizlerim biraz ağrıyor. 

yeni spor ayakkabılarımın performansımı inanılmaz etkilediğini de belirtmem lazım. bu pegasus ayakkabılar uçuyor adeta. keşke ilk ay başlamadan önce alsaydım bu ayakkabıları. diğer ayakkabılarım ağır, tabanı ince ve sert olduğu için şınav pozisyonunda durmakta ve ayaklarımı kaldırmakta zorlanıyordum. bu ayakkabılar sayesinde bu sorunlarım ortadan kalkmış oldu.

5 haftanın sonunda inanılmaz ama belim 5 cm inceldi. inanılmaz bir şey daha var, göbeğim sadece 1 (yazıyla bir, bildiğiniz bir) cm inceldi. niye böyle oldu bilemiyorum uzun vadede göbeğim de incelecek diye umuyorum.

bir önceki ay yediğime içtiğime dikkat etmediğim için kilomda bir değişiklik olmamıştı. ikinci ayın ilk haftasının sonu itibari ile yarım kilo vermiş bulunmaktayım. skor olarak planladığımız da buydu zaten. ağzımı tutabilirsem hafta başına yarım kilo kaybetmeye devam edicem diye umuyorum.

haftaya gelişmelerle yine karşınızda olacağım.

ciao.


2 yorum:

  1. türkiyede nereden alabilirim bu programı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbi fikrim yok maalesef. ben internetten indirdim.

      Sil